Autor Tema: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...  (Posjeta: 7828 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ghost rider

• Trade Count: (0)
  • Postova: 68
  • 15-tica,Yamaha TDR
bilo negde proslog leta avgust neki ja bih rekao ;) :D

imao sam priliku da idem na jednu voznju u selo sa dva druga,ja sam isao yamahom jer mi je 15ica nesto bila u kvaru,drug sa 14icom i jedan sa jijing-om :D
put je nekih 80 90 km dug u jednom smeru,od cega 75% je makadam i uzbrdice na sve strane i blato i potoci i sve sto bi trebala da ima kros staza :D u jednom smeru smo znaci imali 80(nek bude 80)km i tu smo imali dodatnih 40km jer smo na 20km od kuce ukapirali da smo zaboravili kobasice(glavno jelo),pa sam se ja vracao ceo put a drug sa skuterom se vratio nekih 10ak km dok je treci ostao da peca na potoku,taj dan je znaci izasao meni na 120km,skuteru 100km i 14ici na 80km...
ovaj sto vozi skuter je vozac 2 meseca,ovaj drugi oko 3 godine,u dobrom delu puta sam gledao kako ko vozi i kako koja masina ide,uz jednu dobru uzbrdicu sam isao iza skutera i to 40km/h dok je ovaj sa 14icom ostao iza nas,i posle toga ja sam se malo udaljio koliko da rashladim motor :D i onu su se pratili non stop,gde je god prosao jedan prosao je i drugi,motori se ugrejali u normalnim dozama,na kraju smo stigli na vrh planine preko koje smo isli i odatle pa nadalje cekalo nas nizbrdo(presil sa druge strane planine da bih otisli u selo)tu smo zalutali i kad smo trazili put ucini nam se kao da je to to a to je u stvari bio usek u sumi i ogromna nizbrdica pri tom trava visoka pola metra zelena i vlazna,spustili smo se tu jedno 50m i nema dalje provalija,drug okrene 14icu i aman je iznese na ravninu,meni se ugreje yamaha i pri tom povuce ulje i pocinje da pusi neverovatno gust i beo dim,mislio sam da joj je to kraj zivota al nije srecom,guma mi je za asvalt glatka pa je drug gurao i ja i pri tom pun gas jednom recju jedva :D sa ravnog dela zovemo ovog sa skuterom ajde idemo da pozuri kao,malo ga zezamo,samo sto nije zaplakao,nije mogao ni da okrene skuter sam,gurali smo svi trojica i gas gas gas i jedva,ono jedva za moju jamahu je premalo za ovo jedva od skutera,umrli smo dok smo izgurali skuter :D vozili smo se po planini malo i ima dosta valovitih puteva sa suvom travom,i najjaca scena ja vozim gledam u retrovizor ove pozadi cas ih vidis cas ne i samo ovaj sa skuterom zamakne dole i nema ga vise ja stanem okrenem se on pao,i tako je padao par puta :D pa dalje na nizbrdicama je drug sa 14icom isao dosta bolje jer lakse se upravlja i preskacu kanali manji itd.,na jednom prelasku blata ovaj sa skuterom stane jer ga zaneo zadnji tocak i umesto da se snadje malo levo desno on stane i zabode nogu u blato do kolena :D na povratku ista situacija kao i na odlasku(mislim na brzinu kretanja jednog i drugog ne na padove i guranja :D ) sem zapusenog auspuha na 14ici na 200m od kuce nije bilo ni jednog kvara vise,ali uklonjen kavr brzo :) kuci stigli zivi i zdravi i malo prasinjavi :D ali sa punim srcem :)

kao prvo ja nikad ne bih vozio kineza kao ni bilo koji skuter,nikad,ni onaj od 200cc ni od 50cc...al sto se tice kineza,nisu to toliko losi motori koliko ih ljudi nacrnise...te ne valja ono pa ne valja ovo,pa crkne im ovo pa pokvari se ono,ajd nemojte vise da lupate i da ...
jesu losiji od ostalih,ali ni priblizno losi koliko ih vecina smatra losim...na svakom se desi da ode klip,karike,kais sve je to napravljeno ali je pri tom i potrosni materijal,na svakom moze da se desi da rikne nesto....
rezultat naseg puta nam je donelo zakljucak da price o tim kineskim skuterima nisu tacne,upravo suprotnu,preziveo je sve i svasta,ostao citav i spolja i unutra i vozi se i dalje bez ikakvih popravki za sad,pri tom je cetvorotakni,trosi sasvim malo,znaci agregati su izdrzljivi(sto je pokazao ovaj nas ''test'')samo da je napravljan u ramu sa normalnim vecim gumama tek bi tad valjali,ovako po fabrickom stanju moze za asvalt samo i to nikako bez blokada ;) ako neces blokade uzmi tomos ;) :D

tema je napisana sve o jednom trosku,jer nije pismeni iz srpskog u pitanju nego eto da prenesem malo iskustva :)

samo pun gas i polako :D

Odg: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...
« Odgovori #1 : Studeni 30, 2012, 20:59:04 »
  • 0
Svaka čast za napisani tekst. Sve je istina što si rekao. Vozio sam dosta kineskog skutera od 50ccm, malu 9tku točnije. Nikad nekih posebnih problema snjime. No u prosjeku kada pogledaš su dosta loši.

Offline Bikelover

• Trade Count: (21)
  • Postova: 1.840
  • Tomos ->CTX90<-
Odg: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...
« Odgovori #2 : Studeni 30, 2012, 21:05:30 »
  • 0
točno tako, sa užitkom san čita ovo :palacgore:

ima san 2 baotiana, jednog je nakon 7 tis km poce karb zafrkavat i onda san ga ocisti i dalje vozia..

i jednog iman sad, na 1000 km bez greške malac ko nov, i za ne falit ide brate  :mrgreen: u dvojicu 60 onako ljudi srednje kilaže, znaci 75 kg svak, a samnom od 56 kg :lol: ide 70 na ravno, po satu :palacgore:
sa 24 će te neki zagonđija napunit baš će ti onda bit do motora

Odg: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...
« Odgovori #3 : Studeni 30, 2012, 21:08:45 »
  • 0
ja sam novog kupio i crko mi je dok je navuko 2500km..prvo problemi s karbom te preljeva te ono te ovo,pa onda nece da pali i nakraju se raspo lezaj na radilici i onda sam odusto i prodo ga u djelove.A ima tu koji samo vrte i idu al et ja nisam imo tu srecu  :lol:

Offline Bikelover

• Trade Count: (21)
  • Postova: 1.840
  • Tomos ->CTX90<-
Odg: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...
« Odgovori #4 : Studeni 30, 2012, 21:10:05 »
  • 0
situacija ko sa ds tj šiptarskim klipovima, ako imas srece naletit ces na dobroga, ako ne, zaribavanjeee :lol:
sa 24 će te neki zagonđija napunit baš će ti onda bit do motora

Odg: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...
« Odgovori #5 : Studeni 30, 2012, 21:11:40 »
  • 0
ma katastrofa a kad sam rastavio pa vidio kak su ventili nastelani cudio sam se sto je to uopce palilo  :lol: :lol: a ovaj jedan ima tu sam tera napola izrazbijan pado i po sumi ga vozo i samo ide nestaje a moj riknio skoro nov jos to bilo onda tek kad su krenili 4700 kn oslo na to sranje  :lol:

Odg: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...
« Odgovori #6 : Studeni 30, 2012, 21:32:00 »
to je to  :palacgore:

lutrija, ako pogodiš dobrog, ići će

Prosjek: loši su :palacdolje:

Odg: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...
« Odgovori #7 : Studeni 30, 2012, 21:52:56 »
  • 0
kad smo vec tu jel zna ko to sranje uzubit da mi objasni posto nema nikake oznake ni nist a moram mjenjat gumice ventila na jendom  :lol:

Odg: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...
« Odgovori #8 : Studeni 30, 2012, 22:01:47 »
  • 0
Magnet na oznaci "T" i pri tom bregasta mora biti okrenuta tako da dvije manje rupice na zupčaniku se poklapaju s blokom motora, dok je velika rupa na zupčaniku okrenuta prema gore.

Odg: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...
« Odgovori #9 : Studeni 30, 2012, 22:04:12 »
  • 0
e to hvala  :palacgore: i da na kolko se stelaju ventili tom?

Odg: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...
« Odgovori #10 : Studeni 30, 2012, 22:56:29 »
Ventile einstellen am 4-Takter :palacgore:

ali vidio sam, čak i čuo 746939652 raznih mjera na koliko štelati te ventile
Ja uvijek radim po ovom gore videu i nisam nikada imao problema, skuterići su radili po tisuće kilometara i još rade naravno
Nedavno sam složio jednog s KITom pa baci oko na temu:

ići će i refresh teme kad se nakupe kilometri da opet vidimo stanje mašine  :palacgore:

Odg: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...
« Odgovori #11 : Studeni 30, 2012, 23:25:30 »
  • 0
e hvala ma uzo ja jednoga tj.doso mi na popravak i majstori prije stelali ventile i nisu ostavili zracnost to je ono od oka stelanje i gumice ventila fasovale..kaze vlasnik ma u djelove cu ja njega reko posto cjeli kaze 150 kn i vozi i tako sad imam jos jednoga  :lol: :lol:

Offline ghost rider

• Trade Count: (0)
  • Postova: 68
  • 15-tica,Yamaha TDR
Odg: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...
« Odgovori #12 : Prosinac 04, 2012, 21:42:20 »
hvala za citanje teme ;)

pa da,kao lutrija su ti kineski motori,ako pogodis to je to,al se retko pogodi :D

a sluze i oni korisni su,al sve kad se sabere i oduzme u odnosu na ostale motore su losi  :lol:
samo pun gas i polako :D

Odg: jedna letnja voznja i ujedno par reci o kineskim motorima...
« Odgovori #13 : Prosinac 04, 2012, 22:29:18 »
  • 0
a jbg sta mos ocevikat motor slozen s malim ulaganjima a dosta komlicirano kad pogledas mu struju zica milion,bregasta vamo tamo jbga da su ga slozili kak treba kosto bi 10000 kn i ko bi ga kupio  :mrgreen: