Autor Tema: đir do korčule tomosom  (Posjeta: 8026 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Odg: đir do korčule tomosom
« Odgovori #15 : Srpanj 20, 2014, 23:06:07 »
  • +6
stigao kući živ, zdrav, i motor čitav  :palacgore: otkad mi se raspala guma na gljivi, danas je skroz pošla i filter samo što nije ispao,  motor je prodisao punim plućima  vrti preko 3- znamenkaste brojke  :068: :biker: dakle bez filtera

mogu reć da sam prezadovoljan motorom, u povratku i po korčuli sam ga naganjao ko nikad i motor čupa,

slika imam al žao mi je što još netko nije išao sa mnom da bude vise slika...uglavnom prošlo je brzo, povratak nisam ni osjetio, i mislim da se ovo mora opet ponovit samo na malo više dana..  :kokice:

evo koliko se preslo u dva dana  :palacgore:

više slika kad uhvatim vremena objavit cu sve  :palacgore:

ima i jedno rješenje za glad. sad je bio topal dan ima mušica i "kojekaki baji" u zraku ideš motorom i zineš

Odg: đir do korčule tomosom
« Odgovori #16 : Kolovoz 06, 2014, 23:46:19 »
  • +1
Evo konačno sam se sjetio objaviti slike i napisati u par rečenica kako je prošlo moje prvo putovanje,

dakle, već prije sam stavio slike al evo opet, početno stanje km

motor spreman, u ruksaku sve potrebne najosnovnije stvari,

prvo punjenje rezervara do čepa još ni danas ne znam koji mu je kapacitet al ne stane preko 5 l da ga hebes  :misli:

mala stanka za slikavanje u Slanome

ubrzo dolazim u ston i opet tankam radi sigurnosti  do čepa da me negdje ne bi ostavio,

pa opet malo slikavanja mopeda

pa ajde rekoh da nabacimo jedan selfie, kad me već nema ko slikati  :lol:

opet stajem u Drači samo da bi slikao motorić i opet pičimo dalje, sve se u komadu vozi  :palacgore:

a sad se trenutno ne mogu sjetit koje je ovo mjesto , negdje sa sredini pelješca

ubrzo dolazim u Potomje, i tu mi dolazi prijatelj kojem sam prodao skuter, nakon priče on me slijedi par km i napušta jer nažalost nema vozačku, a što je najsmiješnije ja na cijelom putovanju nigdje doslovno nisam vidio plavce osim u Blatu, o tom ću pisati kad dođem do tog...

I nakon što me prijatelj napustio, ja pičim na Orebić na trajekt koji polazi za 20 min, a ja još u Potomju, kaže prijatelj da ću stić ako požurim, no nažalost došao sam naknap i taman kad sam kupio karte vidim trajekt polai, a kažem nema druge nego da fino sad sjednem negdje u obližnjem kafiću/fast foodu i pojedem, nešto , i tako je i bilo, motor parkirao prvi u red i ubrzo ga morao pomaknuti negdje sa strane, i tako sam odmorio nekih pola sata, zovem brata i doma da sam stigao motor još vozi  :mrgreen:

Negdje između Potomja i Orebića

Stigao na Orebić

Sve je puno, čeka se na trajekt

U međuvremenu sam pojeo jedan hotdog...

Pa sam onda vidio nekog fičota cabrio neka ga žena vozi, baš je fora  :biggrin:

Karte su kupljene za oba smjera

I dolazi konačno trajekt, no bome sam se načekao da se isprazni mislim da je bio pun jer sam čekao minimalno 5 min dok svi izađu, mislim se u sebi đe sve to stane  :misli:

I prvi ulazim ko boss na tomosu   :cool:

Koja prostor eeeeh  :shock:

Tu smo smjestili ljubimca

Pao je opet neki selfie  :kokice:

By by orebić,

Hello Korkyira

Nakon što sam došao zovem prijatelja koji je sa mnom išao u školu gdje je da se nađemo,  i nakon što sam došao na glavni kolodvor u Korčuli zovem ga a on kaže da sam fulao, da trebam voziti negdje prema Račišću i kaže stavi mobitel u kacigu i vozi, i tako je i bilo, i našli smo se na njegovom radnom mjestu (baušteli  :lol:), tamo sam došao oko ure ipo, a on je radio do pet pa sam trebao nekako izgubiti vrijeme i tako zovem kolegu s foruma šta ima automatika sa airsalom mislim da je automatic a35s tako nick na forumu, i tako sam se dogovorio sa njim za piće i tako smo malo popričali, popili piće mislili smo idući dan poći napraviti neki đir po Korčuli ja, on, krile i možda bikelover i moj prijatelj kod kojeg sam i išao, al eto pošto nije bilo vremena idući dan, to je propalo,  :tuzan:

Nakon pića sa kolegom, opet idem do prijatelja na bauštelu i tamo se sjetim da je kolega Bikelover u blizini i taman u potrazi za njegovim brojem on me u isti trenutak zove i pita gdje sam, i ja mu govorim kako sam u tu na nekom gradilištu i kaže on da će doć i ja ga pitam jeli za da pođemo negdje na kupanje i kaže on može i eto tako smo se dogovorili i on je došao za nekih pola sata sa vxr 250 (da 250 on je tu nešto kemijao), i tako pošli smo prvo do nekog njegovog prijatelja i onda na kupanje u neku valu mislim da se zove žrnovska banja ili nešto tako i tamo smo malo popričali i okupali se nekih pola sata ...

Nakon toga me prijatelj, školski kolega zove i kaže da je gotov s poslom da dođem, i tako sam se ja uputio prema prijatelju a kolega Bikelover u drugom smjeru i tu smo se rastali..

I sad je trebali iz korčule krenut u Blato..prijatelj mi je uzeo ruksak sa njim u auto kako bi meni bilo malo lakše i kako bi tomos bolej vukao  :lol: i oni su ekipa išli sa golfom dujom nekom crvenom koja dimi crno kao da je na ložu..

i tako sam ja iza njih malo vozio, cesta je stvarno odlična, na nekim ravnicama nizbrdo sam po satu od golfa išao 115..  :shock:,, nije se štedila mašina, bome ja sam se iznenadio

Onda smo imali neku stanku u pupnatu mislim ispred neke butige smo stali, oni ekipa po pivu i onda su počele neke zajebancije, neki stari perverznjaci  :lol:

I onda smo se uputili konačno da dođem do tog Blata..

I onda smo došli u Blato, odmah na ulazu kao da sam u Zagreb ušao drveća (Lipe) pa park, klupe, malo mjesto, al stvarno prelijepo, i odmah smo pošli na piće i apenac je bio glavna tema, pa su bila teme kako se ovaj ne bi usputio sa svojim skuterom malo jačim, a ja sa tomosom tu došao, pa onda  ovaj jedan kaže nije nego sišao s motora i gleda moj i kaže prijatelju mislim da ti je ovaj kraburator malo mal  :lol:

nakon pića idemo do prijatelja doma, njegova cijela obitelj ugostila i odmah sam za doček imao lijepu večeru, nakon toga ja i prijatelj sa derbijem idemo u neki kafić, i tako nisam nego sjeo, a već me ljudi pitaju za motor, čiji je, odmah one priče i ja sam to vozio prije, pa koji ti je klip i tako ta pitanja, pa smo se onda malo gasirali po mjestu...

Trebalo je motor natočiti (zadnje gdje sam ga nabrzinu nalio je bilo na Orebiču),  pa smo se uputili prema Vela Luci i do tamo sam pratio derbija 125 supercross city bez problema u početku sam uz njega a iza me on lagano zaobilazi..

U Vela Luci na INI, iza je boca Linx polusintetičkog ulja

Tomos jahač  :cool:

Cure šta peru prozore odmah se pitaju a koji si ti, kako se zoveš,  :mrgreen:

Onda smo otišli skroz iznad blata na neke klupe i tamo sam probao nekog bta sa apn masinom bez filtera i nekim auspuhom lijepo prducka, a rezervar vibrira nema nijedne gumice odispod a kočnice da ne pričam,,  :lol:

Pa sam onda dao malome da proba motor, i kaže mali vozim ga ja i leti on i vidim odvrćem ručicu gasa vidim još prima čudi se kako ide, ostao je paf  :lol:

Nakon toga ja sjedam na derbija , prijatelj na apna i vozimo do njega doma, i taman kroz naselje u centru izlaze plavci vade palicu da se zaustavimo, kaže prijatelj da su mu se odsjekle noge kad ih je vidio,a već odrpije ima neku globu i kaže mu ovaj tebi nećemo pisat, al meni hoće jer nemam položeno za 125, i kaže prijatelj pa nećete mu valjda sad pisat kaznu došao je s tomosom iz dbk i oni gledaju mtoro i kažu da sa m ga lijepo sredio..i onda nakon što sam se mislio u sebi šta mi je ovo trebalo kaže ovaj da neće nijednom ništa napisat i da vozimo doma i spremamo motore jer inače ako čuju nešto da će odmah pisat...i tako smo mi i napravili..dobro smo prošli ..  :mrgreen:

e nakon toga prije nego što sam spremio motor dao sam ovom jednom od prijatelja prijatelju đir kojem je ptac imao prije org e90 đir i nakon što je napravio đir kaže on meni evo tebi ključi od mercedes 190, a ti meni ostavi apna , a vrati se s njim ja kažem ma neću nebi ga dao nema šanse..

I konačno smo spremili motore kod prijatelja u konobu mu.

Onda sam večerao spremio se za izlazak i lijepo smo se proveli malo se i popilo..... :mrgreen:

Ubrzo je uslijedilo jutro spavalo se do 10, doručkujemo, i vidim da mi je stari tovar poslao poruku na forumu da mu se javim ako budem u blizini i tako ja njega zovem da bi došao do Vela Luke da se upoznamo i nema druge, palimo pile i pičimo  za Vela Luku nekim drugim putem dužim al ljepšim .. i vidim ja da mi nešto naprijed preskače i puž nije uredu zajedno se vrti sa dobošom, i kaže prijatelj da odspojimo sajlu km i to mi tovar isto kaže pa da ćemo kod njega to sredit,

Na putu prema Vela Luci

Ovaj malo jači je taj prijatelj kod kojeg sam i išao i njegov motor sa akrapom se čuje kao da je neka opakija mašina

eh, i tako dolazimo do kafića ispred kojeg stoji parkiran tovarov motor onaj jači kawasaki  :misli: i tako smo malo popričali, popili piće i onda idemo do tovara u nejgovu kako bi rekao zvone paštaru da mi sanira naprijed taj puž, i nakon što smo ispočetka mislili da je problem u šajbama i isporabli svakakve načine na kraju je tovar pronašao kvar, a to je kao što je on već napisao gor eu postu ležaj koi je pošao zbog neadekvantne distance, i tako tu smo izgubili dobrih sat i po vremena i vidio sam zbirku djelova i motora koje ima naš kolega koje se danas riejtko đe može vidjeti ,,  :smile:

Puno hvala starom tovaru što mi je to popravio, neznam kako bi došao do doma,  :palacgore: svaka čast

Prošla je uraipo a od prijatelja obitelj pripremila ručak,a na nas se čeka pa smo požurili nazad u Blato i lijepo ručali stvarno hrane mi nije falilo..  :smile:

Nakon toga brat me zove, da bi mogao poć posjetit njegovu curu i njezina brata koji su isto u Veloj LUci pa smo opet išli tamo i upoznao sam se sa svima, svi su se iznenadili kad su me vidili..pa sam prije polaska dao đir ovom od bratove cure bratu i ostao je oduševljen, jesam zakomplicirao al kad već idem u detalj napisat ću sve..  :palacgore:

Opet pičimo za Blato opet naganjanje, gljiva mi se raspala, točnije ona guma koja spaja karb i gljivu pa sam vozio bez filtera i motor je još bolje išao , sad sam jedno vrijeme derao derbija u 3. brzini bi ga samo zaobišao..i po satu sam vozio preko 110  :mrgreen:

Došli smo u Blato i stadamo u kafić na piće i dogovaramo se za kupanje i čekamo ovog još durgog prijatelja šta ima malagutija 125 sa mašinom od 250 kineza neki cijeli shebani , i odlučili smo se da odemo na kupanje nas 3. u Prigradicu,

Oblačim kupaći, šugaman pod guzove i pičimo na kupanje oko 4i nešto sata a trajekt iz Korčule mi je u 19:00

i tamo smo se kupali sve do 5 i po, i onda je bilo vrijeme za polazak prema njegovoj kući i tamo sam se istuširao na brzinu, večerao, nabacio sve u torbu i njegova majka mi je ubacila nešto za prigrist dok budem negdje stajao..

Ruksak je napunjen, u motoru je bilo nedovoljno goriva za do korčule pa mi je prijatelj ulio oko pola rezervara jer se mi budale nismo sjetili naliti dok smo bili po Veloj Luci..

sve je spremno i došao je taj odlazak prebrzo, njegovi doma kažu da mogu doć kad god želim da su mi vrata otvorena pa će opet nešto biti,

i

Odg: đir do korčule tomosom
« Odgovori #17 : Kolovoz 06, 2014, 23:47:57 »
  • 0
I krenio sam iz Blata ja i prijatelj u 18 i 20, trajekt je u 19 : 00 pa sam motor u početku prvih 10 min vozio laganini, kaže prijatelj da neću stić ako ne požurimo i tako je sam gonio pun gas doslovno do Korčule.. čak me on uzbrdo kad se deva mučila 4. on nogom pogurivao po pakettregeru...  :lol:

I dva prijatelja se rastala na pola puta, ja sam dalje nastavio ne štedeći tomosa, i stigao sam na trajekt 5 min prije.  :mrgreen:

Negdje prije Korčule se okrenuo sat na ovu cifru

Kažu ovi šta rade tamo na trajektu e to je motor..

I evo slika sa povratka

Jednom riječju pila

Povratak na Orebiću uzbrdo na kapetanima slikano

Opet neki selfie tamo negdje iznad Trstenika sve nizbrdo izgašeno sam se spustio

Morao sam slikati pokraj ovog čuda

U stonu sam fermao i pojeo krafni i krosan od prijatelje majka što je spremila

Eh, u Potomju sam ga tankao do čepa, i opet u Stonu do čepa svaku put po 20, 30 kn je bilo..

Na selo kod bake dolazim u 21:30 jer tamo sam iskrcao sav alat i djelove koji sna svu sreću nisu trebali

I  u moj kraj dolazim u 22:00, motor je odvozio bez greške, u povratku ga nisam štedio, stisao bi ga po ravnu 5. do kraja i žao mi je što nisam instalirao gps na mob, jer na jednoj dugoj ravnici sam rastegao 5- do kraja i išao je preko 100 da ga hebeš  :mrgreen:

Krajnje stanje km

Prešlo se točno 422 km po satu u dva dana što nije malo, goriva neznam koliko je otišlo al mislim da potrošnje nije prelazila 5l na 100 km

To je to, čovječe al sam se ispisao, bilo je nezaboravno, i odlično, i svakako moram ponovit ovo kad opet budem mogao al minimalno 3. dana, jer ovo je bilo prebrzo, i htio bi obići cijelu Korčulu , al ne sam ,već da i prijatelj deva_cro bude išao pa će biti više boljih i bogatijih slika..

I sada je stanje km skoro oko 10 650 skoro , motor se koristi svakodnevno, i mislim nakon ljeta malo obnoviti cilindar, motorić je bombončić i ne bi ga dao za neznam koje pare  :palacgore:

Pozdrav  :wink:

Offline Gabric93

• Trade Count: (0)
  • Postova: 386
  • apn-4 , A-3sl , Qingqi 200 sm
Odg: đir do korčule tomosom
« Odgovori #18 : Kolovoz 07, 2014, 19:39:17 »
zanimljivo putovanje  :palacgore:
vozim da bi ziveo,zivim da bi vozio

Offline PODRAVEC

• Trade Count: (14)
  • Postova: 1.947
  • Kajgod
Odg: đir do korčule tomosom
« Odgovori #19 : Kolovoz 07, 2014, 20:01:12 »
  • 0
Motor je prelijep, :palacgore:  jel ona plastika na sredini ne stane zbog karba  :misli: baš mi je malo prazno tu
vidim  Orebić-Korćula 36kn za moped, jel znaš možda koliko je za auto?
Je ulove zeca ali ne one velike, a opremi se tako da im daš sliku zeca kad mačka vidi ogladni i ide u šumu po zeca.

Offline ivan.1234

• Trade Count: (0)
  • Postova: 1.251
  • Apn 4
Odg: đir do korčule tomosom
« Odgovori #21 : Kolovoz 07, 2014, 23:14:48 »
bravo,ooodlična ruta i još bolji motor  :palacgore:  :mrgreen:
Cvik majstor :D

Odg: đir do korčule tomosom
« Odgovori #22 : Kolovoz 08, 2014, 22:56:26 »
zanimljivo i nezaboravno iskustvo  :palacgore:

plastiku nisam ni pokušavao stavljati, a mislim da bi je trebalo malo skratiti zbog karba...

treba ga još malo dotjerati, drugi prednji blatobran, drugi satovi, ovu zimu ću se oko toga pozabaviti, eventualno drugi zadnji kotač od e90 ako naleti dobra ponuda ...

al najprije bi uložio u agregat,  :palacgore:

no i ovako on mene služi odlično,  :cool: